Странице

петак, 02. јун 2017.

Još jedan dan detinjstva

Da sam mlađi
opet bih sve isto 
- a možda i još gore


Bio bih još prljaviji
još slobodniji
nestašniji
jeo više čokolade 
sladoleda
blata
Pio više vode hladne
i kad sam znojav, skroz vreo
Baš zato jer je zabranjeno
Žicao se od starijih mangupa
za par cigareta 
koje me guše
al kupuju divljenje devojčica

Skakao više po kišnim barama
lomio više zaleđenih jezeraca
više grlio majku
i više je slušao

Da sam mlađi
još samo jednom
svaki bih letnji dan iskoristio 
do kraja
Ne bih dao da mi iko ukrade
Ijedan
Jedini dan leta
Dan raspusta
Dan mog dečijeg života

Da sam mlađi 
još samo jednom
Opet bih mislio 
da odrasli nikad ne plaču
Da odrasli nikad ne trče 
onako zaista
kao mi deca
Opet bih mislio
Kako jedva čekam da odrastem




Нема коментара:

Постави коментар